Okay, so i lied. I figured out a way to post this quickly, and in two batches instead -nods- so here's the rest of the lyrics, and there's more written in the end. :3


GARBAGE
ŠIUKŠLE

As dark as dark sky and earth,dizzily mind
As sore as sore the back of the gullet,dizziness

Kaip tamsu kaip tamsus dangus ir pasaulis, apsvaigintas mintimis
Kaip jautrus kaip jautri nugara nuo gerkles, apsvaigimas

You can't catch me,can't catch me
Can blind birds fly?They can't

Tu negali pagauti mane, negali pagauti mane
Ar gali akli paukščiai skraidyt? Jie negali

I go up the blind stairs intently
Aš užlipu aklus laiptus atidžiai

Ladies and gantleman,time is over
Ladies and gantleman,please die

Damos ir džentelmenas, laikas pasibaige
Damos ir
džentelmenas, prašau mirkite

My child flowing down the sewer is a piece of incompetence
Can't grasp anything with my hands

Mano vaikas tekantis per kanalizacija yra dietale nesugebėjimo
Negaliu sugriepti nieka su savo rankom

Like a garbage I go back to doing
Kai šiukšle aš einu atgal daryti

Whatever I may wish, it's weed life
Bet ka aš galėčiau norėti, tai žoles gyvenimas

Night and day at the end of the day,all day and so every day
Nakti ir diena gale dienos, visa diena ir tai kiek viena diena

I scream even in my dreams I want to become happy
Aš riekiu net savo sapnose Aš noriu tapti laimingas

Rosy lipstick My child laughing is a piece of incompetence
Self torture... abuse... die... wanna forget... I hate
The song game of counting petals

Raudonas lupdažys Mano vaikas juokantis yra dietale nesugebėjimo
Savi kankinimas… i
žeidimas… mirk… noriu pamiršti… Aš nekenčiu
Dainu
žaidymas nuo skaičiuojanciu žiedlapiu

-----------------------------

Machiavellism
Užgaulingumas  

MY COMEUPPANCE & YOUR IGNORANCE
MANO IŽDAVA & TAVO NEMOKSIŠKUMAS

LYRICAL SHOW TIME
Full of ABILITY I's the Blood Red SHOW TIME    SHOW TIME
COMICAL SHOW TIME
Inflammation of VITALITY It's the Blood Red SHOW TIME    SHOW TIME
CYNICAL SHOW TIME
REALItY comews to life It's the Blood Red SHOW TIME    SHOW TIME
SHOW TIME
RADICAL SHOW TIME
ETERNITY breaks It's the Blood Red SHOW TIME    SHOW TIME

LYRINIS SPEKTAKLIO LAIKAS
Pilnas GALEJIMO I yra Kraujo Raudona SPEKTAKLIO LAIKAS SPEKTAKLIO LAIKAS
JUOKINGAS SPEKTAKLIO LAIKAS
Susijaudinimas GYVYBINGUMAS Tai yra Kraujo Raudona SPEKTAKLIO LAIKAS SPEKTAKLIO LAIKAS
CINI
ŠKAS SPEKTAKLIO LAIKAS
TIKROVE ateina i
štikruju Tai yra Kraujo Raudona SPEKTAKLIO LAIKAS SPEKTAKLIO LAIKAS
SPEKTAKLIO LAIKAS
DRASTI
ŠKAS SPEKTAKLIO LAIKAS
AM
ŽINYBE sulužta Tai yra Kraujo Raudona SPEKTAKLIO LAIKAS SPEKTAKLIO LAIKAS

That's right, I still can't find the meaning of my existence
That's why I slice the meaning on my body more and more
and more and more and more
-Go ahead and laugh, and just walk away-

Tai tiesa, aš dar vis negaliu surasti reikšmes nuo mano egzistavymo
Tai todel a
š ipjaunu ta reikšme į savo kūna daugiau ir daugiau
ir daugiau ir daugiau ir daugiau
-Eik ir juokis, ir tiktai nueik-

The vioces of backstabbers still stick to me
Someday maybe, maybe, maybe, maybe, maybe the voice
will be heard straight to my heart
-Go ahead and laugh, and break away-

Dviveidžiu balsai dar vis limpa prie manes
Ka
škada gal, gal, gal, gal, gal, gal tas balsas
bus i
šgirstas tiesei į mano širdį
-Eik ir juokis, ir nulu
žk-

HURRY UP! HURRY UP! WRIST-CUT SHOW
HURRY UP! HURRY UP! WRIST-CUT SHOW
NO THANK YOU! NO THANK YOU! ... GOOD BYE!
HURRY UP! HURRY UP! WRIST-CUT SHOW
HURRY UP! HURRY UP! WRIST-CUT SHOW
It's better then to not even notice it

PASKUBĖK! PASKUBĖK! RIEŠO-PJOVIMO SPEKTAKLIS
PASKUBĖK! PASKUBĖK! RIE
ŠO-PJOVIMO SPEKTAKLIS
NE A
ČIŪ! NE AČIŪ! .. ATE!
PASKUBĖK! PASKUBĖK! RIE
ŠO-PJOVIMO SPEKTAKLIS
PASKUBĖK! PASKUBĖK! RIE
ŠO-PJOVIMO SPEKTAKLIS
Tai geriau negu net nepastebėti tai i
šviso

MY COMEUPPANCE & YOUR IGNORANCE
THAT'S ALL I KNOW ABOUT IT [GO AHEAD!]

MANO IŽDAVA & TAVO NEMOKSIŠKUMAS
TAI VISKAS KA AŠ
ŽINAU APIE TAI [EIK PIRMYN!]

HURRY UP! HURRY UP! WRIST-CUT SHOW
HURRY UP! HURRY UP! WRIST-CUT SHOW
NO THANK YOU! NO THANK YOU! ... GOOD BYE!
HURRY UP! HURRY UP! WRIST-CUT SHOW
HURRY UP! HURRY UP! WRIST-CUT SHOW
SHOW TIME Its non of my business ... hehehe

PASKUBĖK! PASKUBĖK! RIEŠO-PJOVIMO SPEKTAKLIS
PASKUBĖK! PASKUBĖK! RIE
ŠO-PJOVIMO SPEKTAKLIS
NE A
ČIŪ! NE AČIŪ! .. ATE!
PASKUBĖK! PASKUBĖK! RIE
ŠO-PJOVIMO SPEKTAKLIS
PASKUBĖK! PASKUBĖK! RIE
ŠO-PJOVIMO SPEKTAKLIS
SPEKTAKLIO LAIKAS Tai ne mano reikalas…hehehe

THAT'S ALL I KNOW ABOUT IT [GO AHEAD!]
PLEASE COME TO THE LAST GASP WITH ME [MY PLEASURE]

TAI VISKAS KA AŠ ŽINAU APIE TAI [EIK PIRMYN!]
PRA
ŠAU ATEIK Į PASKUTINI DŪSAVIMĄ SU MANIM [MANO MALONUMAS]

----------------------------

dead tree
numires medis

Here is some water for the dead tree... I see your reflection in the dirty water...
Dreams and aspirations Your ideals in the big sky
Passionate Red
The one I loved so much...
Ideals being sweeter then candy are just ideals

Va čia yra vandens tam numirusem medžui…. Aš matau tavo reflekcija šitam murzinam vandenyja
Sapnai ir siekimai Tavo idealai didelime danguje
Ugninga raudona
Ta kuria a
š miliu tiek daug…
Idealai bunant saldesni negu saldainiai yra tiktai idealai

Noone wants the present
Niekas nenori tos dovanos

Point your finger Goodbye
I feel love on my forhead at gun point
Even the child with the red coat swallows her tears as she faces reality

Taikik savo piršta Ate
A
š jaučiu meile ant mano kaktos ant šautuvo taško
Net tas vaikas su radona kurke praryje savo a
šaras kai jinai pagriebe tikrove

Why? Why? Over and Over
It will never heal
Why? Why? Over and Over
My dead heart...

Kodėl? Kodėl? Vėl ir Vėl
Tai niekad neužgys
Kod
ėl? Kodėl? Vėl ir Vėl
Mano numyrusi
širdis…

Love, tenderness, freedom and peace
Meile, švelnumas, laisvė ir taika

----------------------------

The Final

Finalas

The intention is clear, I stare, with this left hand, unable
to be worded
Every time I bleed, there lies the reason to live ... And I
discover words being so vivid and bright

Tikslas yra aiškus, aš įdėmei žvelgiu, su šita kaire ranka,  negalintis 
buti sužuoditas
Kiek viena karta aš kraujouju, ten gyvena reikšmė gyventi… Ir aš
išrandu  žuodžius bunant gyvus ir ryškus

Even loved ones scatter like petals from flowers in my hand
So even if I engraved the meaning that I lived in my hand, it
will only be known as flowers of vanity

Net mylėti išsisklaido kaip žiedlapei nuo geliu iš mano rankos
Tai net jeigu aš isidėmėčiau ta reikšme kad aš gyvenau savo rankoje, tai
bus žynota tiktai kaip gėlės nuo tuštybės

The Final
Finalas

One by one it multiplies ... why be a sad bait?
Vienas pagal vienas tai dauginasi… kodėl buti liudna pagunda?

Deep within the hell of my heart ... I can't go back
A self-torture loser, not being able to see tomorrow
Suicide is the proof of life

Gilei viduje mano širdies pragare… aš negaliu eit atgal
Savi-kankintojes prasilošes, ne būnant gabus matyti rytojų
Savižudybe yra gyvenimo įrodymas

Even loved ones scatter like petals from flowers in my hand
So even if I engraved the meaning that I lived in my hand, it
will only be known as flowers of vanity

Net mylėti išsisklaido kaip žiedlapei nuo gėliu iš mano rankos
Tai net jeigu aš isidėmėčiau ta reikšme kad aš gyvenau savo rankoje, tai
bus žynota tiktai kaip gėlės nuo tuštybes

So I can't live
What's lost can't be born again

Tai aš negaliu gyventi
Kas prarasta negali būti vėl gymes

A song that's not even seeking the proof of living
Let's put an end ... The Final

Daina kuri net nejieško įrodyma nuo gyvenimo
Įdėkim gala… Finalas

Lets bloom flowers of attempted suicide
Žiedokim gėlės nuo megintu savižudžiu

------------------------

Beautiful Dirt
Gražus Purvas

He looks down on me
So, I will love him until I die
His face is his number one pride
Stupid motherfucker
Die
Jisai žiūri žemyn ant manes

Tai, aš mylėsiu ji iki tos dienos kai as mirsiu
Jo veidas yra jo pirminis išdidumas
Kvailas motinos krusikas
Mirk

He deceives me
No, actually he's being deceived by me
Go to hell and get the fuck out of my way
You baby boy
Jisai apgauna mane

Ne, ištikruju jisai yra apgautas pagal mane
Eik į pragara ir nezdinkis is mano kelio
Tu kūdikio berniukas

He respects me
But he doesn't want to admit it
Don't be spellbounded by your weakness
Why don't you just go and kiss up to that ho
Jisai gerbe mane

Bet jisai tai nenori pripažysti
Nebuk burtu apribotas pagal tavo silpnybe
Kodėl tu tik nueik ir pasibučiuok tai prostitutei

I'm gonna hit you up with this here tower
I'm gonna hit you up with that there tower
Aš tave pakirsiu su šituo čia bokštu

Aš tave pakirsiu su ta ten bokštu

Here is the very best ballad for you
You drown in hypocritical sin
The very best ballad for you
The one I love and adore number-4

Va čia yra pats geriausias baladas tau
Tu skendi veidmainiškam nuodimei
Geriausia baladas tau
Ta kuria as myliu ir dievinu numeri-4


I'm gonna hit you up with this here tower
I'm gonna hit you up with that there tower
Aš tave pakirsiu su šituo čia bokštu

Aš tave pakirsiu su ta ten bokštu

blow
pūsk

You, just living is a pollution
You, just living is a sin
You are living. So please die
You know me, I just shut my eyes to my own
Tu, tikai gyventi yra teršimas

Tu, tikai gyventi yra nuodymė
Tu gyveni. Tai prašau mirk
Tu žinai mane, aš tai uzdarau savo akys savasem

shortcomings... hehe
Trukumas….hehe

-----------------------------

Spilled Milk
Išpiltas Pienas

 
So I want you for me to die
Tai aš noriu tave
dėl manes mirti

Hide your bloodveined eyes Swallow your loneliness
Paslepti savo kraujagyslėtas akys Praryk savo liudnuma

The voice pressures in
Your words that ask for me The joy of being needed
I bite my nails just a little
Balsas prispaudžia vidun
Tavo žodžiai kurie klausinėja
dėl manes Dziaugsmas  būnant reikėtas
Aš kandu savo nagus tiktai biški

Hide your crying wrists The spilling milk The
Sliepk savo verkiancius riešus Ispiltas pienas

persistent cat becomes silent
You don't want it but can't take your eyes off of the spilled milk
Is that love ? Mistake ?
I look at you just a little
pastovi kate pasidaro tyli

Tu tai nenori bet negali nutraukti savo akis nuo tuo išpilto pieno
Ar tai meile? Klaida?
Aš paziūriu į tave tiktai biški

I picture the swaying vision Of the reality becoming real You test me persistently
You get angry when I don't agree You lose yourself
And I fall in love with you once again
Aš paveiksloju linguojančia regėjima Nuo tikroves tinkamas tikrai Tu mėgini mane užsispirtinai

Tu supyksti kai aš nesutinku Tu prarandi save
Ir aš įsimyliu tave vėl 

Can't be touched Won't be touched
Negalint būti paliestas Nebūsiu paliestas
blind sorrow
Aklas liudesys

I know it's hard for you to wait for me, so don't cry, go ahead and sleep
What do you want from me? If I say to you that you look beautiful, will you be able to sleep?
Aš žinau kad tau sunku laukti manes, tai neverk, eik pirmyn  ir miegok

Ka tu nori iš manes? Jeigu aš sakau tau kad tu atrodai graži, ar tu galesi miegoti?

You stare at the flowers by the window, without even blinking
You want what you can't have, You wish to be pregnant But the only thing you can't hear is this child's...
It's so dark and dark and dreadful Lets calm down with an old tale
I am good at pretending to cry So I spill the milk and smile and I yell her the truth about not being pregnant
Tu žvelgi į tas gėles prie lango, net ne mirksent

Tu nori ko tu negali turėti, Tu svajoji būti nieščia Bet vienintelis dalykas kuris tu negali girdeti yra šito vaiko…
Tai yra taip tamsu ir taip tamsu ir baisu Nusiraminam su sena pasaka
Aš moku gerai apsimesti kad aš verkiu Tai aš išpilu ta piena su šypsena ir aš rieku jei tiesa apie nebūnant nieščia

Don't do an excessive thing
Nedaryk nenormaliu dalyku

-----------------------------

HIGEKI HA MABUTA WO OROSHITA YASASHIKI UTSU (This Tragedy is a gentle depression that closed my eyelids)
Šita tragedija yra švelni depresija kuri uždarė mano akis

- To you, in the navy blue sea -
I close my eyelids as I know I am alive
Slowly I throw up Life is white
No one can come into my frozen heart

-Tau, kariniuoj mėlinoje jūroj-
Aš uždarau savo akis kai aš žinau kad aš gyvas
Lietai aš apsivemiu Gyvenimas yra baltas
Niekas negali ateiti į mano užlėdėta širdį


- I pray to you in the navy blue sea -
You are weak But stay as you are
Can you hear? My rusty voice cries out to you
Can't make it into words But I just want to feel you
-Aš meldžiuosi tau kariniouj mėlinoje jūroj-

Tu esi silpnas Bet laikaisi kaip tu esi
Ar tu gali girdėti? Mano sūrudijęs balsas išrėke tau
Negaliu padaryti į žodžius Bet aš tiktai noriu jausti tave

now
dabar

Tomorrow
Deeper then the deep sea that I can't see deeper deeper deeper I sleep tomorrow
Rytoj

Gyliau negu gyliause jūra kad aš negaliu matyti gyliau gyliau gyliau aš miegu rytoj

deep blue
The things I can't forget are too painful
deep blue
What voice, what words will you use to talk to me
gyli mielina

Dalykai kuriuos aš negaliu pamiršti yra per daug skaudu
gyli mielina
Koks balsas, kokius žodžius tu nauduosi kalbėti su manim

- In the navy blue sea, the tears mix in -
No one notices the reason for crying
So the life can't be saved, feel life
Even just for a moment, please live

-Karinijouje mėlinoje jūroj, ašaros isimaišo-
Niekas nepastebi ta priežasti verkti
Tai tas gyvenimas negali būti išgelbitas, jausk gyvenima
Net tik
dėl akimirkos, prašau gyvenk

Deeper than the deep sea that I can't see deeper deeper deeper you sleep
Gyliau negu gyli jūra kad aš negaliu matyti gyliau gyliau gyliau tu miegi

deep blue
Just realizing that I am getting used to getting hurt
deep blue
When the seasons comes and winter sleeps, I will
gyli mielina

Tiktai suprantu kad aš pradedu priprasti būti užgautas
gyli  mielina
Kai sezonai ateina ir žiema miega, Aš

come visit with flowers
aplankysiu su gėlėm 

---------------------------

Kodou (Heartbeat)
Širdies plakavimas

The sadness on the face will probably be gone tomorrow
When did my eyes become dead?
Liūdnumas ant veido tikriause bus dinges rytoj

Kada mano akys pasidare negyvos?

What is waiting for me tomorrow as I sing and live without meaning?
Alone in my room as my heartbeat screams
Don't kid yourself and don't fool yourself
Kas laukia manes rytoj kai aš dainoju ir gyvenu be reikšmes?

Vienas savo kambaryje kai mano širdies plakimas rieke
Ne-juokauk savęs ir ne-kvailiok savęs

I am addicted to the perceived fate
I am alone I linger on to this fate
Don't kid yourself don't wound yourself
Aš esu atsiduotas pastebėti likima

Aš esu vienas aš gaištu iki šito likimo
Ne-juokauk saves ne-žeisk saves

Kill the voice Close your eyes Drown in the darkness Roam around
I won't depend on anyone anymore
Kill the voice Close your eyes Drown in the darkness Roam around
I keep inside me your keen voice...
All in darkness
Nužudyk ta balsa Užmerk savo akis Paskesk tamsoje Klajok aplinkui

Aš ne-priklausysiu niekam daugiau
Nužudyk ta balsa Užmerk savo akis Paskesk tamsoje Klajok aplinkui
Aš laikau savyje tavo aštru balsa…
Viskas tamsoje

The unstoppable rain The unstoppable sound The unstoppable scar
The unstoppable love The unstoppable song...
I can't stop it anymore
I can't handle it anymore

Ne-sustojimas lietus Ne-sustojemas garsas Ne-sustojimas randas
Ne-sustojema meile Ne-sustojema daina…
Aš negaliu sustabdyti tai daugiau
Aš negaliu valdyti tai daugiau

It's such an irony this sunny bright weather
- Good Morning -

Tai tokia ironija šita saulietas šviesus oras
-Labas Rytas-

----------------------------------

Original song belongs to Dir en grey
English translations taken from Tsukiyo: Dir en grey Shrine [X]
Lithuanian translation done by me with the help of this site [X] and the help of my step-mom, who checked that my spelling was right.

----------------------------------

A note from Ghoul304: ^_^

I'm realy happy that this is done and turned out very great. All those songs translated and their meanings hammered into my mind. I dont think i would be ever able to forget those songs now. But i must say, and not lie that i am a bit sad that this is done and over with. Sure im happy it's done, yet theres that feeling that something is pulled away and gone. I had great times translating these lyrics and correcting them with my step-mom which might have bonded us closer. There were times when i would get angry and swore at Kyo and at one point was going to go kill him ^^" but that was due to the fact that i couldnt find translations for his lyrics. But now i have all those great lines and meanings of what Kyo wrote stuck in my head. I'm happy for that. Kyo and the rest had done a great job.

It might not be a bad idea to do more translations, maybe the new album that comes out, maybe we could work on that, just for fun? heh ^^" dont mind me if im thinking out of line. It's just that translating all these lyrics would bring the meaning to peoples mind. It made the meanings more clear instead of just reading them. Translating them into a language you know connects you and the lyrics i think.

Once again if im out line just ignore me ^_^"

oh and i did have a small question, well not really. If we're able to add a note at the end for Dir en grey, please let me know, so i can think of something inteligent to write. ^_^

A big thanks to Dir en grey and Kyo for these lyrics and their songs (though i want to punch Kyo for making my life hard at moments, lol) and to this project for connecting me with Dir en grey's lyrics and their meanings.


~Ghoul304  ^_~